15 Mart 2008

Gündemimiz Siyaset :)



Günlerce yorum yapılan günlerce tartişılan konu türban bitti şimdi sıra AKP nin kapatılmasına geldi.Ben kendi görüşümü aktarmak istiyorum Milletimizi koyun yerine koyup harekata örtü edilen türbandan sonuç çıkmadı yani buda ne demek oluyo günlerce boşa kafa patlatıldı boşa konuşuldu şimdi sıra AKP nin kapatılmasına geldi.İnsanın aklına acaba budamı bi örtü diye kuşkular gelmiyo değil pkk ya yönelik harekatlar bitti türban bitti mehmetciklerimizin öcü alınmış gibi şimdide kafayı kapatma davasına taktılar nasıl bir yönetimdir nasıl bi meclisdir nasıl bir sistemdir akıllar ermiyor Türkiyemiz bildiğimiz üzere siyasi partiler çöplüğne döndü artık ticaret kapısı gibi görülmeye başladı bu siyasi parti oluşumları birazda haklı bi görüş bilmem kaç milyon dolar parası olan siyasete girip parasını 2 ye katlıyo bunun sebebi ne ? neden bu sistem böyle ? bu sorular çok derinlere inen sorular belkide bu soruların cevabını bilenler artık yok vatanı toprağı bırakıp sıra buna geldi ben şahsen kınıyorum.Görüşlerimide sizlerle paylaşmak istedim...

Saygılar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...