07 Nisan 2008

Türk Hacklerların Marifetleri Amaçları ?


Türk hackerların marifetleri amacları ne ? makalesinden herkese selamlar bu makaleyi aklıma geldiği için yazıyorum malesef çok iyi şeyler diyemeyeceğim isim vermeden bi kaç hackercıkların yaptıklarınada değineceğim.
Türk hackerlar ilk zamanar vatan millet sakarya duygusu ile yola çıkmışlardır başarıda yüksekti ama bazı insancıklar baktılar ün şan çok hemen hackercılık oynamaya başladılar asıl kişilerin forumlarda paylaştıkları ile heykır oldular abileri sayılacak yaşlardaki insanlarada olmadık laflar ettiler küfürler ettiler bende olmak üzere bi kaç arkadaşda sineye çekti bu tip olayları bi kaç insancığında yaptıkları zorumuza gitti gereken kapaklar yakıştırıldı kendilerine herneyse şahsi olaylardan çıkalım genel konuşmak gerekirse şimdiki hackercıklar kendi kendilerine polemik yaratıp heykırhaber sitelerine verip yok bu bunla atıştı onun zerine sitesi hacklendi falan genelde benim güldüğüm şeyler bilgisiz gençlerede kötü örnek olan davranışlar.
Bi kaç tim kendi kendilerine başka timler açıp domainler alıp sözde rekabet diye siteler hacklemekteler son zamanların modasıda dns deiştirmek oldu mille kanka ayağına hacker oldu çıktı ne diyelim halen alemi bu tip insanlara bırakmamak için dolanıyoruz az biraz yetiştirdiğimiz gençlere güveniyoruz. Ben şahsen hack yapmayı bıraktım sadece benle uğraşan hackercık gruplarının sitelerine kapak yapıyorum ama zamanında elemanlarımız olan yetiştirdiğimiz insanların yaptıkları gururlandırıyor beni bu yazıdan umarım bi kaç hackercıkların yaptıkları hakkında azda olsa bilgi edinişinizdir..

Sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...