03 Şubat 2009

Uyarılarımı Dikkate Almayan Gerzek !


Merhaba Arkdaşlar ya size sıkıntımı ve olan olayı anlatacam valla ben bu gerzek webmasterlardan bıktım allahın ger zekalıları kendilerini çok iyi bir webmaster sanıp bide bana artislik yapıyo dedim ulna açık var a.q işte bu scritpte her şey karşılıklıdır sen istediğimi ver bende sana açığı nasıl kapatacağını anlatım ama yok beyfendi ille kendi benden iyi biecek ya anca admin paneline şifre koyar lan şaşkoloz istersen git annene şifre koy yine kırarım manyak benden iyi bilgin olsa sen benim yerimde ben senin yerinde olurdum 3 günlük webmastersın bana kafa tutuyon her neyse bunun sonucunda sisteminde bulunan 2500 knt şahsıma geçirdim ayrıcada hakkımızda bölümüne uyarımı yazdım mirror kayıtlarımıda aldım a.q salağı bunu istiyodu napıyım.Kusura bakmayın biraz küfürlü ve sert bir yazı oldu sizlerden özür dilerim ama napıyım işte sizde biliyosunuz bu alemi.Bunun sonucu alpkotur.com tarafımca haşat edilmiştir ya !

Zone-h :http://www.zone-h.org/component/option,com_mirrorwrp/Itemid,160/id,8675621/

Turk- h :http://turk-h.org/defacement/view/316980/alpkontur.com/alpkontur/


4 yorum:

  1. kardes nasıl yapıyorsun bu işleri banada öğretmen mümkün mü senın bütün blog u okudum tek basına yapıyorsun sanırım helal olsun bu son yazına cok guldum 2500 kontoru cekince cok üzülmüştür artık sana kafa tutulmayacagını anlamıstır ya ne adamlar var aynen dedigin gibi eger cok biliyor olsaydı o senın yerinde olurdu

    YanıtlaSil
  2. Bu bloga bizden olmayan birilerinin görüp ilgilenip yorum yazdığını ilk defa gördüm öncelikle şaşkınlığımı dile getirmek istiyorum bu işleri isteyen herkes öğrenebilir ama forumlardan bilgibankalarından öğrenilenler bizim yaptıklarımızla ap ayrı şeyler zaten forumlardan öğrendiğin zaman bi yere kadar gelebiliyosun sonrası yok ama benim sana tavsiyem öğrenmek için önce iyi bilgi aktaran bir site bul sonrada kendini geliştir yani her şeyi merak et öğrenmeye çalış yabancı dilini geliştir çünkü yabancı dildeki dökümanlr tr dekilerden daha faydalı ve daha kaliteli yorumun için teşekkürler sağlıcakla kal ! ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...