14 Temmuz 2009

Saba Tümerle Bu Gece


Merhaba Sayın okuyucu :)

Habertürk'deki gece programı olan Saba TÜMER'le bugeceyi hepimiz biliyoruz sanırım bilmeyenlerede ben kendimce anlatayım.

Ya ne kadar şen ne kadar şakrak bir insandır Saba hanım sayesinde bu gece ne izlesem derdim yok açıyorum HaberTürk'ü izliyorum.Saba ablamı :) inanın huzur buluyorum.Aramızdan birisi olduğunu bize çok güel gösteriyor çok samimi söyleşiler yapıyor gelde izleme sayın okuyucu.Aynı zamanda güzelliği ilede ekranlarımıza renk katıyor.

Kültür dolu bilgi dolu dop dolu bir program yapıyor izlemeden yapamıyorum.İllaki o program izlenecek o gün ki konuk kimmiş neler yapmış projeler neler öğrenilecek.Sayın okuyucu seni sıkmak istemiyorum kısa kesiyorum.

Kısacası seni seviyorum Saba Tümer Seni Seviyorum Saba Abla Başarıların Daim Olsun Her Şey Gönlünce olsun :)))

Sevgilerle Sayın Okuyucu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...