24 Ağustos 2009

Çini Protesto Olayını Çinli Hacker Grubu Haber Yapmış


Merhaba okuyucu

Uzun bir aranın ardından yeniden yine sizlerleyim ayrı kaldığımız süre içinde çok kötü olaylar yaşadım şimdi burda bahsetmemin lüzümü yok :) bugün googlede geziyodum bi baktımki The Dark Visitor Adlı çinli bir grubun sitesine rastladım biraz kurcaladım bide baktımki Benim ve diğer çini prostesto edenlerin haberleri ve özellikle benim ve spyhackerz ın üzerinde çok konuşmuşlar benim uygur olduğumu yazmışlar sonra desteği türkiyeden alıyo falan New Yorkda ikamet ediyo gibi safsata şeyler yani abileri hakkında biraz konuşmuş benim çini protesto tarzım solcu bi bakış açısıymış falan falan ne alakaysa adamların ne yazdığınıda pek anlamadım zaten anladığım kadarı ile burayada yazdım işte :D neyse sayın okuyucu saygılar sunarım bide haberin orjinalini sunarım ...


1 yorum:

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...