11 Haziran 2014

Pocket Fishdom android zaman hilesi

Merhaba okuyucularım ;
Öncelikle sizleri selamlıyorum epey zamandır yazı yazamıyorum çünkü vaktim ve zamanım olmuyor malesef fakat bu aralar sarmış olduğum bir oyun oyun olan pocket fishdom da kendi cep telefonumda uyguladığım takdiği sizinle paylaşmak istedim baya bi baktım ama bu konuyu ele alan bir arkadaş olmamış sanırım arkadaşlar mevzu basit bu sayese bedava oyun parası ve level bol bol kasarsınız istediğiniz akvaryumuya yaparsınız olay şu ;

Taktik :
Oyun telefon saati ile çalışmaktadır. Siz zaman isteyen görevlere geldikce istediği zaman kadar telefonunuzun saatini leri aldığınızda otomatik olarak o görevde bitmiş oluyor.

Neler yapılabilir ;

-Bu yöntemle zaman görevleri geçilir
-Yeni balık üretimi hızlandırılabilir
-Günlük online bonusları kazanılabilir
-Level kasılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...