18 Şubat 2008

Atatürk'üm

Merhaba Arkadaşlar bu başlığı neden açtım merak ediyosunuzdur bu başlığı kendimce Atatürkü anlatmak benim gözümden benim fikrimden Atatürk'ü anlatmak istedim sizlere..

Atatürk kelime olarak Türkiye cumhuriyetinin atası anlamında olması beni hep grurlandırır ve onurlandırır Bizim bi Atatürkümüzün olması aslında dier ülkelere karşı bi artıdır neden derseniz bir insan bi önder Türk milletinin geleceğini düşünerek bin savaş yönetmiş bin savaş kazanmış bu toprakları bu güzel vatanı bizlere bırakmış bizlerde bence onun gibi düşünüp ileriki nesillere bu güzel toprakları aynı bütünlük içerisinde bırakmalıyız nasılki yaradanımız Allah (cc) bu canı bize emanet etti bir gün ona geri verecez aynı bu şekilde düşünerek Atamızın bize emanet ettiği bu toprakları kendimizce savunmalı ileriki nesillere bırakmalıyız o benim güzümde bi kahramandanda öte bi insan o bizler için torunlarımız için canını ortaya koymuş yüce bi insan hayatımızın her noktasında Atamıza yer vermeliyiz..
Bü gün o güçlü gördüğümüz devletler bile Atamızın kudretinden korkmaktadır ve Atamızın zamanındada bu şekildedir onu Cumhuriyetimizi kurmaması için bi çok yollarla öldürmeyi denemişlerdir. Hadda ve hadda ulu önderimizin bir sözü vardırki aslında bi çok kişi yanlış anlama getirmiştir.
Bu Söz ' Beni Türk Tabiblerine Emanet edin' sözüdür.Bir çok kesim bu sözü türk doktorlarını yücelttiği anlamında yorumlmaktadır.Tabiki türk doktorlarımız yücedir.Ama belki bildiğiniz belki bilmediğini bir olay mevcut sizinle bunuda paylaşayım.Bildiğmiz üzere Atamız zamanındaki Türkiyede yapılanan mason localarına şiddetle karşı çıkıp bu locaları kapattırmıştır ve yahudi cemaati Atamıza çok şerefsizce planlar kurrp onu öldürmek istemiştir.Atamız hastalandığında ise bi çok yahudi mason locası Atamıza zehir enjekte etmek için yahudi doktorlar görevlendirip üzerine yollamıştır bunun istihbaratını alan Atamız ise baş yaverine Beni Türk tabiblerine emanet Edin Demiştir.Bu olayı bana aile Dostumuz Olan bi Tarih Hocası aynı zamanda devletine yüksek makamlarda hizmet etmiş bi abim anlatmıştır.
Bu anlattıklarımdan sonra birazda olsa içinizde oluşan Atatürk sevgisini hisseder gibiyim ama unutmayın o sevgi hep içimizde bende o sevgiyi hatırlatmak için yazdım umarım başarmışımdır..

Okudunuz İçin Teşekkür Ederim Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...