01 Ağustos 2008

Ergenekon mu ? Heryerekon mu ?


Bu Başlığı Başka Yerde Gördüm Blogumada yazmak istedim malumunuz bu ergenekon her yere konmaya başladı bi çok asker bi çok bürokrat göz altına alındı dava halen devam ediyor bu konuda bizim camiada da kaynamalar var bizzat ifademe başvuruldu suçlama ise trojan , worm vb. zararlı yazılımlarla banka hesaplarına girerek usulsüz kazanç sağlama ve terör örgütüne destek.Bu suçlamaı tabikide kabul etmedim ama camiadan tanıdığım bi kaç kişinin daha ifadesine başvurulacak sanırım her neyse bunu paylaşmak istedim çünki biliyorum bi çoğunuz cc işine devam ediyorsunuz.Benden tavsiye bu aralar biraz uzak durun çünki suç yıkacak adam arıyorlar haberiniz olsun.Ayrıca haksız kazançda haramdır haram paranın kimseye hayrı yoktur.Diyeceğim bu kadar aklınızın bi köşesinde yer bulsun bu sözler benden tavsiye..

Sevgilerle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...