07 Ağustos 2008

Sahte MadNet'ler Türemiş DİKKAT !


S.a Arkadaşlar..

Günümüzde Net aleminin suyu çıktı diyebiliriz şimdiki sıkıntımda sahte MadNet ler Bu Kişiler Kendini Bilmez Eziklik Duyguları içerisindeki kişilerdir lütfen dikkat edin. benim cyberprotest ve cybersabotage dan başka sitede üyeliğim yoktur ve msn adresimde bellir madnet@hackertr.org bu adresden başka adreslerde ben madnetim diye dolaşanları lütfen bana bildiriniz.Aksi taktirde yaptıkları lamerlıkları yaptıkları pislikleri benim üzerime kalmıştır.lütfen bu tip aciz köpeklere dikkat ediniz.Özellikle dostlarımı kandırmaya çalışan bu kişiliklerden uzak durun ben daima burdayım adresimde bellidir.

Sevgilerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...