23 Ocak 2010

Bill Gates Twitter'daymış Banane xD


Bill GATES twitter'da sayfa açmış bilmem ne olmuş banane ya xD Çok seviyoruz ya hemen bakalım merak edip bakanlarda olur ya neyse bu benim şahsi düşüncem.Neymiş efendim twitter bill gates gelince şökmüş de yok bilmem ne olmuşda bilmem kaç saatte bilmem kaç milyon izleyicisi olmuşda banane aq o kadar para benim olsun twitter ı napacam okdar milyon adamı topar real yaparım xD
adam para basıo derdi de bizimkilere kalmış salla baba ya ne yapcan Bill 'i Gates' i onun silikon vadisi varsa bizimde silikonlu mankenlerimiz var xD yine sardım makaraya size faydamı görün işte her şeyden haberdar ediorm kapatırsam burayı ben olmasam ne yapacaksınız =)) neyse yaz yaz nereye kadar sizide okutup kastırmak istesem zaten ne kadar okumayı sevmeyen adam var arkadaşım =)) ( kızmayın ama haklıyım) hadi kalın selametle yazımı kısa tutmak istedim dostlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...