29 Ocak 2010

Sıkıldım Ben Be Blog


Blogumla epeydir dertleşmiyorum.Biraz dertleşiyim müsadenizle sizde okuyun belki hakkımda 3 5 bilgi ednirsiniz.Bu laf hackercıklara =)) Eee blog saat 03.07 kaldık baş başa ne sevenimiz var nede bi başkası sen ve ben okadar emek verdik derdimizi dinle bari dimi? xD

Gel gelelim derdimize aslında dertten çok ne varda işte bi kaçını anlatım ya okuyucularımda sanmasınki kafamız rahat insalarız kimimiz geçin sıkıntısında kimimiz iş peşinde kimimiz 4 duvar arasında.malum bizde direkden döndük bi kaç gün önce her neyse cancaazlarım bu hayatta prensiblerin olacak blogcuum eğer prensibin yoksa piyasada bi kaç örnek var onlar kendilerini bilio aynı onlar gibi mal olursun evet ağzımı bozdum mal o kişiler.Kıymet vermicen ki kıymet göresin umursamıcan ki saygı duysunlar aranda mesafe olsun ki ağa bilsinler eğer bu dediklerimi yapmassan blog hiç bi halt olamassın o örnek olanlar gibi mal olursun.Ha yok ben mallığa razıyım diyosan hiç okuma bile çık git bu blogdan ;) bi dahada tıklama =))

Ya blog eşimiz dostumuz kalmadı artık sonuncuyuda rehavet aldı götürdü ;) eee bu aleminde kuralı bu boynuz kulağı illa geçecek aga zorumuza giden bu deilde işte neyse öle işte blogcum bide birinden hoşlandıkki sorma sonradan sonraya aklım hepden uçtu bundan yıllar önce bi kız arkm vardı ozmanlar bi eşşeklik ettiydik.Kaderin bi oyunu gibi şimdide biz ondan hoşlanıyoz hayat işte ne zman ne olacağını bilmioyusun be blog . Bu gece itiraflar üst üstemi gelse ne yapsa gerçi okadara da gerek yok her şeyi bilmeniz gerekmiyo len =)) Hackercık kardeşlerimede tavsiyeler burdan okuyupda gelip yok senin hakkında her şeyi biliom yok cart yok curt yok klozetin kapağı yok saksının altı demeyin valla döverim artık xD Zaten bilinmicek şeyler olsa buraya yazmam demi ama güzel okuyucu xD

Neyse Sizleri seviyorum ama blogumu daha çok seviyorum o ayrı xD ipek böcüümede diyorum bak üzme beni :( lan ne çok itirafda bulunuoz yine xD el alem ne der sonra madnet itirafcı olmuş der ehuehuehu xD bu işin şakası tabi biz dostumuzu düşmanımıza satmayız vesselam .

He artık yeter demi zaten bunu sonuna kadar okucak adam tanımıom bu kadar okusanız atatürk olurdunuz zaten xD gerçi okursunuz demi bak emin oluumu okumazsanız külahları değişiriz söliim =) okuyan okumayan belli olur neyse artık yeter bu saatte bu kadar hadi geceniz ii olsun...

6 yorum:

  1. dostum sıkma canını.. babam der ki ; cefa çekmeden sefa sürülmez..

    DeArAnGeL

    YanıtlaSil
  2. İpek böcüğü29 Ocak 2010 20:12

    süper olmuşş ben ipek böcüğüü üzmem üzmezssenn

    YanıtlaSil
  3. hee bak nasılda bilio kendini böcüğüm xP

    YanıtlaSil
  4. Rahat Ol Dostum Herkes Kendini Biliyor Hayat Bizede Oyun Oynuyor Bu Mesajı Alınca Çagır BENİ Alalım Alcolümüzü Dertleşelim Daha Önce Nerdeydin Okumadınmı Diyeceksin Okudum BE Kardeşim Okudum İlk Gün Okudum Ama Söyleyecek Söz Bulamadım UNUTMA BU YAZIYI OKUYUNCA ARA İÇELİm

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin kardeş güzel yazmışsın,

    senin gibi zehir adamlara ihtiyacımız ver mebmaster aleminde

    iletişime geç brktkk@hotmail.com (e posta at, anlık ileti kullanmıyorum)

    projemde senin gibilere ihtiyacım var

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içiren yorumlar silinmektedir.Lütfen hakaret ve küfür içeren yorumlar yazıpda bize iş çıkarmayın =))
Not: Yorum gönderden sonra güvenlik ekranı geldiğinden kodlamadan kaynaklanan bi hatadan ötürü eksik çıkmaktadır.Çıkan güvenlik ekranında yazınıza tıklayıp Tab tuşunu kullarak alt satırlara inebilirsiniz...